Гарантії. Політика повернення та заміни продукції для фізичних осіб
Шановні клієнти!!!
У зв'язку зі збільшенням випадків пошкодження відправлень компанією-перевізником "Нова пошта", ми рекомендуємо уважно перевіряти відправлення на зовнішні пошкодження. Не приймайте відправлення та не підписуйте чек при виявленні пошкоджень. Вимагайте складання акта про пошкодження. У протилежному випадку компанія не несе відповідальності за товар і відшкодування вартості.
Магазин гарантує:
• Якість насіння, виробництва Errors Seeds.
Теми про вирощування цих насінь регулярно обговорюються на jahforum.net.
Перш ніж потрапити на прилавок, насіння тестуються в умовах, максимально наближених до ідеальних.
• Факт відправлення насіння.
Покупець може розраховувати на відшкодування збитків протягом 30 днів з моменту відправлення замовлення в наступних випадках:
Якщо продукція втрачається під час пересилки. Ми зв'язуємося з поштою та надаємо всі дані для визначення місцезнаходження відправлення.
Для відшкодування збитків необхідно:
• Декларація або номер замовлення;
• Фото пошкодженого продукту в упаковці або поруч з упаковкою
Магазин відшкодує збитки при скаргах на несоответствие продукції наступним критеріям:
• Проростання більшості насіння;
• Тип цвітіння, зазначений в описі товару (авто\фото);
• Жіноча стать рослин у фемінізованих насіннях.
Для подання заявки на відшкодування збитків необхідно:
• Заповнити форму;
• Відправити на пошту errorsseedscommunity@gmail.com
фотографії пошкоджених насінь разом з упаковкою.
Важливо! Ми не відшкодовуємо збитки, якщо:
• Покупець звертається до нас пізніше, ніж через 30 днів після відправки замовлення.
• Не надана вся інформація.
• Наші експерти визначили, що проблема не в продукції, а в зверненні клієнта.
Допомога в виявленні проблем і пошуку шляхів їх вирішення доступна на https://jahforum.net/.
Зверніть увагу!
Умови заміни та повернення (компенсації) діють лише на продукцію Errors Seeds. На продукцію інших виробників ці умови не поширюються.
Розгляд заявки відбувається при наявності повної інформації. У випадку відсутності/неточності якої-небудь необхідної для прийняття рішення інформації, наш менеджер зв'яжеться з вами по електронній пошті для уточнення.
Гарантії. Політика заміни та повернення продукції для магазинів
1. Якщо продукція втрачається під час пересилки, ми відшкодуємо збитки.
- При втраті продукції в момент пересилки ми зв'язуємося з транспортними компаніями і надаємо клієнту всі необхідні дані для визначення місцезнаходження відправлення.
2. Якщо продукція пошкоджена під час пересилки, ми відшкодуємо збитки.
- Для відшкодування збитків від вас знадобиться:
• Надіслати нам фото пошкодженої продукції разом з номером декларації покупки.
- У фото повинні бути відображені:
• Пошкоджений продукт в упаковці або при відкритій упаковці.
3. Якщо у клієнта цього магазину виникли проблеми з нашою продукцією, ми просимо, щоб цей магазин направляв всі скарги до нас на електронну пошту: errorsseedssuport@gmail.com
- При отриманні таких електронних листів ми дотримуємося політики для фізичних осіб.
4. Якщо вся інформація надана, ми відшкодуємо збитки.
P.S: Якщо продукт проріс, то ми не несемо відповідальності. Ми можемо надати пораду, як уникнути подібних випадків у майбутньому.
Вся інформація та фотографії тимчасово відсилаються на errorsseedssuport@gmail.com (у майбутньому пошта може змінитися)
Написати коментар